Alla inlägg under april 2014

Av jessica thomasson - 3 april 2014 17:38

Nu kommer äntligen ett nytt filmtips upp. Knappt kollat på någon film då jag somsagt började att se om alla Supernatural-avsnitt och den serien har jag ju redan tipsat om. Men iallafall, igår såg jag denna. Den är baserad på en sann historia. Grät flera gånger. Så himla hemsk men samtidigt fin historia på samma gång då flera människor visar sånt stort mod.


LONE SURVIVOR. Action/Biografi/Drama.

"Baserad på den misslyckade operationen i juni 2005 som gick under kodnamnet Operation Red Wing. Fyra medlemmar av SEAL Team 10 hade i uppdrag att tillfångata den ökända Talibanledaren Admad Shad."

 

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards