Alla inlägg under maj 2014

Av jessica thomasson - 20 maj 2014 17:01

Sett denna två gånger nu. Lika bra båda gångerna!

 

ID:A. Thriller.

"En kvinna vaknar upp i en flod i Frankrike. Hon är skadad, har minnesförlust och en väska full med pengar. Hon upptäcker snart att hon är förföljd, och en kamp mot tiden börjar för att lösa mysteriet."

 

Av jessica thomasson - 19 maj 2014 23:13

Har internet igen, typ.. Är fortfarande inte alls som det ska och tekniker som ska kolla på det. Ringde och var rejält arg idag, jag kan jag också!

Menmen, medan det går så slänger jag upp ett filmtips! Eller ja, 2 i 1.

Har kollat på Hobbit-filmerna. SJUUUKT BRA dom är! Jag har faktiskt inte alls gillat Sagan om ringen-filmerna så blev sjukt överraskad av Hobbit. Längtar efter trean.


HOBBIT. AN UNEXPECTED JOURNEY. Äventyr/Fantasi.

"Berättelsen om Bilbo Baggers resa för att återkräva dvärgarnas kungadöme Erebor som för länge sedan erövrades av draken Smaug."

 

 

 

HOBBIT. THE DESOLATION OF SMAUG. Äventyr/Fantasi.

"Thorin och hans tappra medföljare har nått Sjöstaden och det är dags för hobbiten Bilbo Baggins att fullgöra sitt kontrakt med dvärgarna. Sällskapet måste nå till De Ensamma Bergen och Baggins måste hitta den hemliga dörren som ger dem tillgång till draken Smaugs skatt. Om Bilbo och de andra kan vinna, kommer de att kunna behålla den? Och kommer de att upptäcka vad som hänt med trollkarlen Gandalf?"

 


Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards