Alla inlägg under juni 2014

Av jessica thomasson - 28 juni 2014 20:00

Från och med nu när jag gör filmtips så kommer filmtiteln också stå med i rubriken. Blir nog lättare för mig då att hitta vilka jag tipsat om och inte.


DARK SKIES. Skräck/Sci-Fi/Thriller.

"En familjs tillvaro förvandlas till en mardröm när en skrämmande utomjordisk kraft tar sig in i deras hem på nätterna. När det blir uppenbart att familjens barn är det huvudsakliga bytet och ingen tror dem, tvingas föräldrarna ta saken i egna händer för att rädda sin familj."

 

Av jessica thomasson - 25 juni 2014 18:02

UNKNOWN. Action/Mysterie/Thriller.

"Dr. Martin Harris vaknar upp från en koma och upptäcker att hans identitet har stulits. Ingen, inte ens hans fru, tror på honom. Tillsammans med en ung kvinna ger han sig ut på jakt för att bevisa vem han är."

 

Av jessica thomasson - 12 juni 2014 22:19

THE NEXT THREE DAYS. Kriminal/Romans/Drama.

"John och Laura lever ett lyckligt familjeliv, tills den dag Laura döms för mord. Övertygad om Lauras oskuld bestämmer sig John för att frita henne från fängelset."
 
 
Av jessica thomasson - 7 juni 2014 22:50

Knappt sett några filmer på senare tid. Har väl varit en eller två, men dom har varit så dåliga att jag inte ens sett klart dom. Därför det inte kommit upp några "filmtips" på ett tag. Men idag äntligen såg jag och pappa en film som iallafall jag tycker var asbra! 


NON-STOP. Action/Mysterie/Thriller.

"När Bill Marks dotter dog fick han problem att behålla jobbet som polis och han sitter nu av tiden som flygsheriff och ser sitt nya jobb som en ren skrivbordskommendering. Men dagens färd blir allt annat än ett rutinuppdrag. Kort efter att resan från New York till London påbörjats får Bill ett antal märkliga meddelanden."

 

Av jessica thomasson - 5 juni 2014 14:45

Tidsinställt.


Det går just nu en ny säsong av 24 på tv, men istället för att se den så bestämde jag mig för att se från säsong 1. Sett den förut men kommer inte ihåg nånting av den. Den är ju asbra! Så se den.


24. Action/Kriminal/Thriller/Drama.

Denna serie handlar om ett dygn i CIA-agenten Jack Bauers (Kiefer Sutherland) liv. Han har 24 timmar på sig att hitta sin försvunna tonårsdotter, förhindra ett mord och rädda sitt land. Nedräkningen har börjat, sekund för sekund, minut för minut, Jack måste utnyttja varenda ögonblick för att klara sitt uppdrag.

 

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards