Alla inlägg under januari 2015

Av jessica thomasson - 10 januari 2015 00:54

BECK- FAMILJEN. Kriminal.

"En ökänd gangsterboss blir mördad i sitt hem, skjuten av en prickskytt. Beck-gruppen kartlägger alla hans fiender, vilket visar sig vara större delen av Stockholms undre värld, och hittar också en koppling till en tvåbarnsmamma som blivit ihjälkörd på en parkeringsplats i en förort."

 

Av jessica thomasson - 4 januari 2015 01:17

BECK - RUM 302. Kriminal.

"En ung kvinna hittas strypt på ett hotellrum i centrala Stockholm. Martin Beck och Gunvald Larsson utreder fallet där spåren leder åt flera olika håll - från stans förorter till nattlivet runt Stureplan. Samtidigt får de tampas med en ny polischef och Martin måste vänja sig vid det faktum att hans dotter dejtar en polis."

 

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards