Alla inlägg under april 2015

Av jessica thomasson - 12 april 2015 13:45

Nu har det tagit ett tag innan jag skrev igen. Och känns som allt på den här bloggen har blivit för blandat? Alltså, jag har inte så många läsare så, inte många alls. Men det spelar ingen roll. Det är bara för rörigt så vet inte om jag ska ha kvar denna som filmtips och sen skaffa en till som är mer vardaglig och mer om min sjukdom/ar. Vet inte om det kommer bli för "naket" men samtidigt är det ett bra sätt att bara få ut allt och inte bara lägga locket på som jag annars gör, förutom när jag är ensam, då går kraften ur att försöka hålla mörkret borta. 

Av jessica thomasson - 7 april 2015 01:55

TAKEN 3. Action.

"Bryan Mills liv slås i spillror när han blir oskyldigt misstänkt för mord. Situationen blir inte bättre av att han lyckas fly från brottsplatsen och får polisen, FBI och CIA efter sig. Men Bryan tänker inte vara passiv och se mördarna gå fria eller riskera att de ger sig på hans dotter Kim. Han kommer använda de kunskaper han samlat på sig under ett helt liv av rökridåer och dubbelspel."

 

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards