Alla inlägg under juni 2015

Av jessica thomasson - 20 juni 2015 14:10

Såg klart denna igår. Alltså, hyllningen till Paul Walker i slutet var ju helt magisk och gick inte att undvika att tårarna rann. 

Den var superbra, som dom alla är! Dock det som är lite minus med alla filmerna är att så fort det kommer en ny blir den mer och mer overklig än den som var innan.


FAST AND FURIOUS 7/FURIOUS 7. Action.

"Dominic Toretto och Brian O'Conner lever ett stilla liv efter att ha pensionerat sig från kriminalitet. Men det visar sig snart att faran inte är över, då Deckard Shaw gör entré för att utkräva hämnd för sin brors död."

Av jessica thomasson - 14 juni 2015 21:24

Vet inte riktigt vad jag tycker om denna. Är långt ifrån den bästa jag sett, men absolut inte heller är den dålig. Som "typisk" thriller så lämnar den mycket åt fantasin. 


SCENIC ROUTE. Thriller.

"Förhållandet mellan två gamla vänner sätts på prov när de blir strandsatta ute i öknen."

 

Av jessica thomasson - 7 juni 2015 17:00

THE BOY NEXT DOOR. THRILLER.

"En singelmamma blir attraherad till en tonårspojke som flyttar in i grannhuset och blir vän med hennes son. Hon inleder och avbryter en romans, men han tänker inte släppa taget så lätt."

 

Av jessica thomasson - 6 juni 2015 23:17

Denna såg jag för några dagar sen hemma hos min kusin och hennes sambo och jag älskade den! Asså den var så jävla invecklad om man ska förklara den, men att se den så förstog man allt och lite till. Så jävla bra och smart gjord. Skådespeleriet kunde väl vara lite bättre men historian var verkligen guld! 


MINE GAMES. THRILLER.

"En grupp unga vänner gör en obegriplig och hemsk upptäckt i en övergiven gruva, men ju mer de försöker att förändra framtiden, desto mer beseglar de sitt eget öde."


Liten "varning". Vill ni se filmen så kolla inte på trailern, jag tycker den avslöjade lite för mycket.

 

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards