Alla inlägg under juli 2015

Av jessica thomasson - 18 juli 2015 18:30

Jag gillar faktiskt Jurassic-filmerna och nu har det kommit en ny. Den är bra, som dom andra men samtidigt lite sorglig då det säkerligen skulle bli nån stor park, zoo, för att få in pengar, pengar, pengar.. Ja, ni som ser filmen kommer förstå. 

Gillade filmen överlag men det enda jag kan klaga på är att t.ex när en kille åker motorcykel i djungeln så är det så dåligt gjort, han liksom svävar fram som om han åkte på asfalt. Så asså fan, kom igen. 


JURASSIC WORLD. Äventyr.

"Tjugotvå år efter händelserna på Jurassic Park finns numera en fullt fungerande nöjespark på Isla Nublar, helt enligt John Hammonds vision. Efter många framgångsrika år har parkens besöksantal börjat avta, och en ny attraktion introduceras i hopp om att få fart på parken igen."

 

Av jessica thomasson - 18 juli 2015 13:07

NEED FOR SPEED. Action.

"Street-racern Tobey Marshall är nyutkommen från fängelset efter att ha satts dit av sin affärspartner och blivit dömd för ett brott han inte begått. Hungrig efter hämnd bestämmer sig Tobey för att köra ett race från kust till kust medan hans ex-partner har satt ett högt pris på hans huvud."

 

Av jessica thomasson - 7 juli 2015 02:31

THE LAZARUS EFFECT. Skräck.

"En grupp läkarstudenter hittar ett sätt att återuppliva döda patienter."

 

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards