Alla inlägg under oktober 2015

Av jessica thomasson - 11 oktober 2015 18:03

Bästa filmen jag sett på länge! Verkligen superbra.


MINDSCAPE (eller ANNA). Thriller. Drama.

"En man med förmågan att se in folks tankar tar sig an fallet med en problemfylld 16-årig flicka, för att avgöra om hon är en sociopat eller ett offer för ett trauma."

 

Av jessica thomasson - 7 oktober 2015 17:00

The walking dead är en av mina favoritserier! Nu har det kommit en ny, en spin-off på the walking dead som heter fear the walking dead. Det är liksom i samma tid men bara att man får följa en annan familj. Denna är minst lika bra. 


FEAR THE WALKING DEAD. Skräck/Drama.

"Hur såg världen ut under tiden den förvandlades till den skräckfyllda apokalypsen som visas i "the walking dead"? Denna spin-off serie som utspelas i Los Angeles, där man får följa nya karaktärer medan dom möter början av jordens undergång, kommer svara på den frågan."

   

Av jessica thomasson - 6 oktober 2015 00:50

INSIDIOUS: CHAPTER 3. Skräck/Thriller.

"Elise Rainer, mediumet som hjälpte familjen Lambert med onda andar i huset, tar återigen kontakt med den andra sidan för att hjälpa en tonårsflicka som blivit besatt av ett ont väsen.

Insidious: Chapter 3 utspelar sig innan de två tidigare filmerna."

 

Av jessica thomasson - 3 oktober 2015 22:46

SAN ANDREAS. Action/Thriller.

"Efter att en förödande jordbävning ödelagt stora delar av Kalifornien lämnar räddningspiloten Ray, tillsammans med sin ex-fru, kaoset i Los Angeles för att bege sig mot San Fransisco i hopp om att kunna rädda sin dotter. När de tror att det värsta är över har det bara börjat."

 

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards