Alla inlägg under november 2015

Av jessica thomasson - 21 november 2015 22:50

THE WAVE. Thriller/Drama/Action.

"För över 100 år sedan drabbades den norska fjordbyn Geiranger av ett katastrofalt jordskred som ödelade samhället, och enligt experterna är det bara en tidsfråga innan det händer igen. Med en norsk geolog och hans familj i centrum sätter regissören Roar Uthaug skräck i ett idylliskt fjordsamhälle i Skandinaviens första katastroffilm."

 

Av jessica thomasson - 15 november 2015 01:24

VISIONS. Skräck/Thriller.

"Efter att ha flyttat till sin vingård för att vara med sin man, börjar en gravid kvinna att uppleva skrämmande visioner."

 

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards