Direktlänk till inlägg 25 maj 2016

FILMTIPS! London has fallen

Av jessica thomasson - 25 maj 2016 02:42

LONDON HAS FALLEN. Action/Kriminal/Thriller.

"Englands premiärminister dör under mystiska omständigheter. Världens ledare samlas på hans begravning. Men den välbevakade händelsen visar sig vara en dödlig plan för att ta livet av dem alla. Bara tre personer kan stoppa planen: USA:s president, hans säkerhetschef, och en brittisk MI6-agent som inte litar på någon."

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica thomasson - 9 september 2016 01:21

Nu är det så att jag har bytit blogg.. Har nu en på devote, kände jag behövde något nytt och kanske komma iallafall ett steg framåt. Men kika gärna in där, skulle betyda mycket.    http://www.devote.se/jescasfilmtips ...

Av jessica thomasson - 4 september 2016 18:00


JASON BOURNE. Action/Thriller. "Jason Bourne, som länge hållit sig undan och med möda överlevt som streetfighter, blir kontaktad av Nicky Parsons – känd från de tidigare filmerna (spelad av Julia Stiles). Hon har hackat sig in i hemliga fil...

Av jessica thomasson - 3 september 2016 18:00


CHICAGO FIRE. Action/Drama. "På brandstationen i Chicago är vardagen allt annat än grå. Den är tvärtom mycket krävande. Här är dramatiska husbränder och barnfamiljer som sitter fast i brinnande bilar vardagsmat för de modiga brandmännen. Men serien...

Av jessica thomasson - 2 september 2016 18:00


IT FOLLOWS. Skräck/Mysterium. "För Jay borde hösten betyda skola, pojkar och helger vid sjön. Men efter att ha haft en oskyldig sexuell förbindelse börjar hon få konstiga visioner och känslan av att någon eller några förföljer henne. Med den bördan...

Av jessica thomasson - 2 september 2016 00:05


THE CONJURING 2. Skräck. "Spökjägarparet Ed och Lorraine reser till London för att hjälpa en ensamstående mamma som bor med sina fyra barn i ett hus plågat av onda andar."   ...

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards