Alla inlägg under juni 2016

Av jessica thomasson - 5 juni 2016 21:10

THE OTHER SIDE OF THE DOOR. Skräck.

"En mamma förlorar sin son och upptäcker en ritual som låter henne ta farväl av sitt döda barn. När hon av misstag öppnar upp porten mellan de döda och livet på jorden måste hon riskera allt för att rädda sin familj från anden som en gång var hennes son."

 

Av jessica thomasson - 3 juni 2016 22:51

THE BOY. Skräck/Thriller.

"Den amerikanska barnflickan Greta får en chock när hon börjar sitt nya jobb hos en brittisk familj. Sonen Brahms är inte som alla andra, han är en docka. När Greta gång på gång bryter mot de strikta regler som familjen satt upp för Brahms skull, så börjar det hända en rad otäcka saker, oförklarliga saker som får henne att tro att dockan är levande."

 

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards