Alla inlägg under augusti 2014

Av jessica thomasson - 16 augusti 2014 22:50

Ursäkta igen att jag inte uppdaterat eller lagt upp bilder. Har mått rätt dåligt de senaste dagarna så har faktiskt inte orkat, inte ens lagt in bilderna från kameran än. Menmen, här har ni ett filmtips som jag såg för någon dag sen.


Den var helt okej, lite förvirrande men det var väl meningen också.


OCULUS. Skräck.

"När syskonparet Tim och Kaylie var tonåringar mördades deras föräldrar brutalt och mystiskt. Tim fälldes för morden och flera år senare när han släpps försöker han lägga tragedin bakom sig. Kaylie är övertygad om att hennes bror är oskyldig och att svaret finns i den antika spegeln som deras föräldrar ägde. Syskonparet hittar den gamla spegeln – och mardrömmen börjar om."

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards