Alla inlägg under januari 2014

Av jessica thomasson - 10 januari 2014 23:37

Sorry för er som väntat, men nu kommer det äntligen ett filmtips. Inte kollat så mycket film på sistone, men somsagt så har jag det nu


RUNNER RUNNER. Kriminal/Drama/Thriller.

"Richie vet att han har kommit på hur man knäcker online-spelen, men ändå förlorar han. Han åker till Costa Rica för att konfrontera den som han tro blåst honom på hans pengar: spelkungen Ivan Block. Block vinner över Richie med löften om snabba pengar, men snart inser Richie att han hamnat i en knipa han inte tar sig ur. När FBI försöker utnyttja Richie för att fånga Block ställs han inför sitt livs tuffaste utmaning: att utmanövrera de två hoten mot varandra."

   TRAILER:

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards