Alla inlägg under februari 2014

Av jessica thomasson - 1 februari 2014 02:21

Nu har internet blivit som vanligt igen, det "firar" vi med en ny header och bakgrund! Black and white är temat som kanske syns! haha. Igår körde jag somsagt med svart-vita kläder. Sen målade jag naglarna i svart och vitt också, så nu fick bloggen också följa det spåret. Vet dock inte om de blir för jobbigt för ögonen med den svartvita bakgrunden, vad tycker ni?


Nu ska jag iallafall se ett avsnitt av PLL och ge er ett filmtips faktiskt. Den här filmen hyrde jag och den är sjukt sjukt bra! + baserad på en sann historia, det brukar ju göra filmer ännu mer intressanta.


FROZEN GROUND. Kriminal/Thriller.

"Polisen i Alaska utreder ett flertal fall av mördade kvinnor. Då dyker den kidnappade Cindy upp och berättar att hon blivit våldtagen och torterad. Utredaren Jack är säker på att gärningsmannen är seriemördaren som han letat efter och en intensiv jakt efter den ohyggliga mördaren inleds. Frozen Ground baserad på den sanna historien om Robert Hansen, en av de värsta seriemördarna i USA:s historia."TRAILER:

Presentation


Jessica, 25 år. Här kommer det endast upp filmtips. Alla jag tipsar om har jag personligen sett och tycker är BRA. Jag gillar skräck och thriller mest, men kan kolla på allt utom komedi. Vet ni någon bra som ni tror jag kommer gilla, tveka inte att skriva

Omröstning

mer serie/filmtips?
 Ja
 Nej

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards